Вівторок, 22 Квітня, 2025

"Пошта Росії" перейшла на ручне сортування листів і почала затримувати доставку кореспонденції на місяць і більше навіть у межах одного регіону. Про це пише "Парламентська газета". "Досі не все логістичне обладнання в сортувальних центрах вдалося замінити на російське. А те, що є, регулярно блокується дистанційно закордонними компаніями або ламається, а знайти запчастини все важче", – розповів заступник гендиректора держкомпанії Алан Козонов на нараді в Раді Федерації 21 квітня. За його словами, в ручному режимі на даний момент працює, у тому числі найбільший сортувальний центр, розташований у підмосковному Подільську. При цьому, як пише "Парламентська газета", від затримки в доставці листів страждають високопосадовці, парламентарії і сама редакція. Тим часом, Рахункова палата провела аудит роботи "Пошти Росії" і зробила висновок, що компанія працює неефективно, зазнає збитків і не справляється з завданнями з розвитку поштового зв'язку. Приміщень порожні або використовуються неефективно, а великі логістичні центри в Москві завантажені менш ніж на 15%. За підсумками перевірки аудитори направили звернення до Генпрокуратури та Федеральної податкової служби Росії. До цього "Пошта Росії" три роки поспіль показувала збиток. У 2022 році через санкції і припинення частини міжнародного повідомлення "Пошта" отримала чистий збиток у 30,3 млрд руб. "Пошта Росії" залишається під тиском позаопераційних факторів, таких як зовнішні санкційні обмеження та вартість обслуговування боргу на тлі зростання ключової ставки ЦБ РФ. Відсотки до сплати кредитів у 2024 році зросли до 16,7 млрд руб.