Сьогодні вдень 22 серпня у "Приват24" зафіксовано технічний збій. Клієнти ПриватБанку не можуть увійти у мобільний застосунок.
Про це повідомляє РБК-Україна.
Користувачі скаржаться, що не можуть увійти в застосунок ані з телефона, ані з комп’ютера. Під час спроби авторизації на сайті система видає повідомлення "Авторизація відхилена".
Як пояснив прессекретар ПриватБанку Олег Серга в коментарі РБК-Україна, у роботі Приват24 спостерігаються тимчасові перебої, але фахівці вже працюють над відновленням сервісу.
"Доброго! Наразі у клієнтів можуть спостерігатися складнощі з авторизацією та проведенням деяких платежів в Приват24. Наші фахівці відновлюють стабільну роботу сервісу", – йдеться у повідомленні.
Оновлено о 14.48
Стабільна робота сервісів відновлена.
Проблеми в роботі Приват24
Зазвичай "ПриватБанк" заздалегідь повідомляє клієнтів про проведення регламентних робіт.