Вівторок, 22 Липня, 2025

Атаки українських безпілотників спровокували черговий колапс у роботі аеропортів Москви. З 19 по 21 липня у столичних авіапортах було затримано та скасовано загалом понад 1000 рейсів. Так, 19 липня у Шереметьєво скасували 15 рейсів, у Внуково — 30, у Жуковському — два. Наступного дня, 20 липня, у Шереметьєво було вже 165 скасувань, у Внуково — 81, у Домодєдово — дев'ять, а у Жуковському — одне. При цьому із затримкою вильоту за два дні зіткнулися пасажири сотень рейсів, підрахували "Ведомости".У ніч на понеділок, 21 липня, московські аеропорти знову працювали з обмеженнями через повітряну небезпеку. З півночі та протягом дня у Шереметьєво скасували понад 170 рейсів, у Внуково — 24, а у Домодєдово — два. Затримано було 472 рейси, випливає з підрахунків РБК. Міноборони РФ звітувало, що 19 липня системи ППО збили на підльоті до Москви 18 українських безпілотників, 20 липня — 26, а 21 липня — 23. Поточний колапс у московських аеропортах вже четвертий з початку травня, коли розпочався високий туристичний сезон. До цього масові скасування та затримки рейсів спостерігалися 6 травня, потім 10 червня та з 5 по 7 липня. При цьому сумарний час закриття кожного з московських аеропортів за три місяці перевищив добу. Найдовше — понад 60 годин — не працював Домодєдово, понад 45 годин — Внуково та понад 30 годин — Шереметьєво, підрахували в Асоціації туроператорів Росії. Через авіаційні кризи з початку травня авіакомпанії скасували близько 1000 рейсів, а 430 літаків відправили на запасні аеродроми. Це торкнулося щонайменше 200 тис. пасажирів, або кожного десятого з тих, хто користувався повітряним транспортом, зазначили в асоціації.У Росавіації заявили, що поки не розглядають питання про компенсацію збитків авіакомпаніям за затримки та скасування рейсів. На тлі чергового колапсу аеропортів новий міністр транспорту Андрій Нікітін заявив, що ситуація у столичному авіавузлі "трохи краща, ніж була у травні". "Колеги аналізують свою роботу. І, я вважаю, у цілому є динаміка. Але в цілому ні аеропорти, ні авіакомпанії не можуть передбачити це [введення плану "Ковер"]. Ми, звичайно, будемо працювати з колегами з Міноборони, намагатися щось зробити. Але безпека тут — у першу чергу", — підсумував Нікітін.