Неділя, 22 Грудня, 2024

Відновлювальні роботи на перегоні між станціями метро "Деміївська" та "Либідська" перебувають на завершальному етапі, поновити рух поїздів планують на початку осені.
Про це повідомив Київський міський голова Віталій Кличко.
За його словами, сьогодні почали засипати котлован ґрунтом. Перед цим навколо оновленої ділянки тунелю котлован залили спеціальною цементною сумішшю та майже демонтували три рівні його кріплень.
Також Кличко повідомив, що невдовзі буде проведено благоустрій території на місці будмайданчика, а відновлювальні роботи тривають цілодобово.
"Напередодні фахівці завершили роботи з будівництва нової ділянки тунелю довжиною 27 метрів. Також посилили ділянки, що прилягають до неї з обох сторін (загальною довжиною понад 50 метрів)", – зазначив мер.

Також, за його словами, наразі завершують роботи з укладання нового рейкового полотна. В тунелі відновлюють усі необхідні кабельні мережі та монтують контактну рейку, через яку подається напруга.
Перед повноцінним відновленням руху здійснять пробні пуски поїздів, а також ретельну перевірку всіх систем безпеки руху.
"Робимо все, щоб поновити рух поїздів на ділянці на початку осені", – запевнив Кличко.

Нагадаємо:
Подільська окружна прокуратура оголосила підозру про службову недбалість двом посадовцям Київського метрополітену через затоплення синьої гілки між станціями "Деміївська" та "Либідська".
Аварійна ситуація, яка виникла між станціями "Деміївська" та "Либідська", сталася через недотримання технологій будівництва 15 років тому.
На будівельному майданчику між станціями метро "Деміївська" – "Либідська" роботи тривають цілодобово, щоб відновити рух поїздів "синьою" лінією метро на початку осені 2024 року.
Начальник комунального підприємства "Київський метрополітен" Віктор Брагінський 15 березня після розслідування журналістів написав заяву на звільнення.
Київська міська державна адміністрація заклала 400 мільйонів гривень у бюджеті міста на ремонт ділянки тунелю метрополітену між станціями "Либідська" і "Деміївська".