Неділя, 22 Грудня, 2024

Для мешканців Солонянської та Петриківської селищних громад на Дніпропетровщині покращено доступ до медичних послуг — реєстратури старого типу перетворилася на сучасні приймальні та кол-центри.

За фінансової підтримки уряду Німеччини запрацювали кол-центри з навченим персоналом та відділом сервісу й комунікації. Відтепер понад 50 000 жителів громад Дніпропетровщини отримали дієвий та зручний алгоритм взаємодії зі своєю медичною установою.

За даними статистики, 70-95% пацієнтів користуються саме віддаленим записом на прийом. Запуск кол-центру на базі лікарні — це новий рівень обслуговування пацієнтів, який значно прискорює доступ до всіх лікарняних послуг, а відтак — й одужання. Кол-центр працює за принципом «Дзвінок до нас — перший крок до здоров’я пацієнта».

Окрема увага приділяється навчанню персоналу кол-центру. Серед головних завдань — сприяння підвищенню загальної обізнаності пацієнтів щодо отримання медичних послуг за Програмою медичних гарантій, що регулярно розширюється.

«Медичний кол-центр — це створення сприятливої інфраструктури для лікарів та пацієнтів, ще один крок до наближення і покращення надання медичних послуг населенню, що зробить якісну медицину доступною», зазначає директорка медзакладу Солонянської громади Юлія Пожарська.

«Ми вдячні проєкту GIZ Ukraine «Спеціальна програма підтримки України/ EU4ResilientRegions» і уряду Німеччини за допомогу, яка допоможе підвищити якість медичних послуг для жителів Петріківської громади, включаючи ВПО та жителів району», додає директор лікарні в Петриківській громаді Сергій Боднар.

Офіційне відкриття кол-центру відбулось у рамках проєкту GIZ Ukraine «Спеціальна програма підтримки України / EU4ResilientRegions», який спрямований на відновлення і покращення сервісів та комунікації в медичних закладах.

     Довідка:

Контактні дані кол-центру та вся оновлена інформація вже у відкритому доступі.

Для мешканців Петриківської громади:

068-191-99-11 — для запису на обстеження та до вузькопрофільних спеціалістів.

Для мешканців Солонянської громади:

067-583-90-01 — для запису до сімейного лікаря та отримання первинної медичної допомоги;  
067-583-90-02 — для запису на обстеження та до вузькопрофільних спеціалістів.

Звернувшись до кол-центру, можна вирішити багато питань:

дізнатися графік роботи всіх лікарів закладу;
отримати інформацію про онлайн-запис до вузького спеціаліста;
інформацію про те, де й в який час можна здати аналізи та якнайшвидше пройти всі необхідні обстеження;
інформацію для пацієнта про підготовку перед проходженням УЗД, фібро- й гастроскопії;
інформацію про безплатні послуги та ліки за програмою медичних гарантій;
перелік документів для отримання довідок;
адреси й номери телефонів поліклініки та відділень;
інформацію щодо наявності вакцини;
інформацію про взаємозамінних лікарів;
будь-який дзвінок, навіть «Мені просто запитати», не залишиться поза увагою.

Попередні кол-центри відкрились у Баштанській та Доманівській громадах на Миколаївщині, Роздільнянській громаді на Одещині, Ніжинській та Бахмацькій громадах на Чернігівщині, Шосткінській громаді на Сумщині. Зміни впроваджуються у межах проєкту «Вдосконалення системи обслуговування та комунікаційної стратегії медичних закладів у п’яти областях України» в партнерстві між БО «100% Життя» і Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням уряду Німеччини в  рамках проєкту GIZ «Спеціальна програма підтримки України / EU4ResilientRegions».