Неділя, 24 Листопада, 2024

Сьогодні повідомили про можливий збій у роботі ПриватБанку. Попередньо, це пов'язано з проблемою в роботі однієї із платіжних систем, а не самої фінустанови.

Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на заяву прес-секретаря банку Олега Серги в коментарі "Суспільному".

Як відомо, користувачі банку скаржаться на те, що не можуть здійснити покупки в магазині, а також переказати кошти з картки на картку.

Тим часом в прес-службі заявили, що проблеми виникли на стороні платіжних систем, а не банку. Мовляв, термінали інших банків також працюють з перебоями.

"Технічної проблеми з боку банку немає – попередньо, збій на стороні платіжних систем….Коли вирішать проблему – поки невідомо", – повідомив Серга.

При цьому співзасновник Monobank Олег Гороховський допустив, що проблема може бути саме у ПриватБанку.

"Спостерігаємо проблеми при оплаті нашими картами в терміналах Привату, при знятті готівки у банкоматах Привату, при p2p на Приват. Мабуть, збій у ПриватБанку", – написав Гороховський.

Нагадаємо, нещодавно ми писали про зміни, які стосуються зокрема популярного додатка "Приват24 для бізнесу".

Додамо, також повідомлялося, що ПриватБанк підвищив ставки за всіма основними видами депозитів.

Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.